Воскресенье, 25 октября

На що треба звернути увагу, обираючи креативне агентство

Сьогодні на ринку існує безліч креативних, брендингових, комунікаційний агентств, що володіють своїми компетенціями та вирішують свій пул задач. Дуже часто те чи інше агентство намагається розширити перелік послуг, але ж потрібно розуміти, що для кожного направлення має бути підготовлена своя окрема команда спеціалістів. В іншому випадку ефективність роботи агентства значно знижується. Але якщо вірно підійти до створення команд всередені агентства та чітко побудувати усі робочі процеси, то така компанія стає дуже зручною для клієнта.

На що треба звернути увагу, обираючи креативне агентство

Adshot Agency, наприклад, – це агентство повного циклу. Тобто компанія працює у декількох напрямках і при цьому має достатню кільку релевантних спеціалістів, щоб вчасно та ефективно виконувати роботу над проектами. Так в Adshot Agency є ось такі основні направлення в роботі:

– Креатив

– Продакшн та постпродакшн

– Didgital

І таких агентств насправді багато. Тому що сьогодні клієнт дуже цінує час. Через це ходити від одної компанії до іншої, працюючи над одним рекламним проектом, є додатковими складнощами. А чим більший вибір, тим складніше вирішити, з ким працювати. Є декілька порад, що зможуть полегшити цей процес:

– Чітко визначте пул задач, які потрібно вирішити. Так ви зможете звузити область пошуку до агентств, які підходять якнайкраще.

– Подивіться портфоліо. Зазвичай це можна зробити на сайті компанії, як, наприклад, в Adshot Agency. Це зручно, адже ви можете порівняти одразу декілька портфоліо, просто відкривши вкладки у браузері. Якщо портфоліо не має в доступі, запросіть його у менеджерів. Також ви можете звернутися за добірко. робіт саме з вашої галузі. Наприклад, запитати роботи у сфері FMCG.

– З’ясуйте, які послуги надає агентство частіше за все. Це розробка логотипів чи створення рекламних роликів? З чим краще порається компанія? Так ви дізнаєтесь, чи є певна негласна спеціалізація в агентства чи ні.

– Поспілкуйтеся з колегами та знайомим. Можливо, хтось надасть корисні рекомендації.

– Не звертайте увагу тільки на рейтинги та «зірковість» агентства. Буває так, що досить відомі компанії не зможуть швидко впоратись із вашим проектом. Також відомість не є стовідсотковою гарантією ідеального результату.

– Ви можете дізнатися про розмір команди. В Adshot Agency, наприклад, про це вам зможуть розповісти менеджери онлайн або на очній зустрічі.

– Порівняйте вартість послуг. Не завжди найдорожче найкраще, але й економити на усьому не є гарною ідеєю.

– Проводіть конкурси. Зазвичай, креативні агентства охоче приймають в них участь. Так ви зможете «протестувати» потенційних партнерів та виявити, чи розуміють вони вас.

А ще обов’язково намагайтеся поспілкуватися з представниками агентств самостійно. Окрім базових параметрів є ще й враження від людей. Вам повинно бути комфортно з командою, якій ви довіряєте свій проект.