Понедельник, 27 сентября

Термінали самообслуговування: функціонал і особливості конструкції

Сфера роздрібної торгівлі та надання послуг є пріоритетним сектором національної економіки. Все більше підприємств вважають за краще впроваджувати в свою роботу системи самообслуговування, які здатні принести низку переваг, як користувачам, так і бізнес-структурам.

На даний момент купити термінал самообслуговування досить просто. Використання цього багатофункціонального пристрою покликане скоротити витрати на персонал, заощадити простір та підвищити економічні показники діяльності компанії.

Термінали самообслуговування: функціонал і особливості конструкції

Особливості конструкції терміналів самообслуговування

Основою конструкції даного програмно-апаратного комплексу є суцільнометалевий корпус, завдяки якому термінал витримує значні навантаження. Всередині конструкції встановлюється комп’ютер з програмним забезпеченням. Як правило, з сенсорним екраном. Для коректної роботи терміналу досить один раз налаштувати систему. На сьогоднішній день рідко можна зустріти кнопкові термінали самообслуговування.

Важливим складовим елементом даного пристрою є купюроприймач. Він визначає номінал купюр, і перевіряє їх на справжність. Купюри зберігаються в спеціальному боксі, який в момент інкасації знімається.

Конструкція термінала самообслуговування також включає в себе: знімний мішок, касету для купюроприймача і термопринтер, який друкує чеки. Обов’язковою складовою є бездротовий модем для виходу в Інтернет і GSM-антена. Пристрій може працювати, як за рахунок встановленого програмного забезпечення, так і завдяки діям оператора.

Функціонал терміналу самообслуговування

Термінал самообслуговування може замінити людину практично в будь-який роздрібній сфері, надавши наступний набір опцій:

● Активація будь-якої послуги в автономному режимі.

● Попереднє замовлення або оплата конкретного товару.

● Проведення сотень різних платіжних операцій: від оплати комунальних рахунків до покупки техніки в супермаркеті.

● Заповнення різних форм, заявок.

● Резервування черги до каси або до оператора.

● Можливість роздруківки документа: чека, авіа та залізничного квитка.

● Зчитування штрих-кодів з документів або смартфонів.

Завдяки широкому спектру функціональних можливостей, термінали самообслуговування можуть стати універсальним рішенням для будь-якої компанії.

Незважаючи на те, що багато наших співвітчизників з обережністю ставляться до нововведень, не хочуть вчитися, і вважають за краще йти уторованим шляхом, молодь вже зараз активно використовує термінали самообслуговування.